Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Verzending binnen Nederland
€5,75
 voor bestellingen onder de €35,- 

Gratis voor bestellingen vanaf €35,-

Verzending naar België
€8,75
 voor bestellingen onder de €50,- 

Gratis voor bestellingen vanaf €50,-

Levering verloopt via de postbode van PostNL of de pakket bezorgdienst van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren;

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@xxxsolutions.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Dit kun je niet retourneren

  • Cadeaubonnen en -kaarten
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
  • Artikelen met gebruikerssporen zoals kleding en schoenen (artikel mag niet gedragen zijn, het label moet er nog aan zitten)
  • Audio-opnamen, video-opnamen, dvd’s en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)

Het artikel mag alleen eenmalig gebruikt zijn

Om de aard, kenmerken en werking vast te stellen mag je het artikel eenmalig testen. Uitgezonderd voor artikelen waarvan de verzegeling niet verbroken mag worden.

Beschadigd of defect artikel ontvangen?

Meld je artikel binnen de retourtermijn retour in je account en geef dit via de retourreden aan ons door.

Kom je er even niet meer uit? Vraag het onze klantenservice, zij zijn er om u te helpen.

*Omdat wij afhankelijk zijn van de dienstverlening van derden, in ons geval DHL, zijn we afhankelijk van hun dienstverlening. Derhalve kunnen wij geen garanties geven op de levertijden. U ontvangt altijd een track en trace code wanneer wij uw bestelling aanmelden voor verzending. Het is aanbevolen dat u deze track en trace code gebruikt om de bezorging van uw bestelling te traceren.